Sunday, February 13, 2011

English Country Design ~

Hai ! haha...ni, ada bawak barang baru ni... ni sarung kusyen, semua comel-comel dowwww... hari tu masa balik rumah time cuti CNY la, masuk-masuk je rumah, terus terpandang kusyen-kusyen baru ni ! Ibu kata, ibu baru jahit tu. Tiba-tiba syok jahit kusyen.

*FYI, ibu saya seorang Master jahit langsir. haha

and then, terus la saya cakap kat ibu,
"Ibu, nak letak dalam blog tak ? Boleh juuuaaaalll !! Orang sukeee ! "
then, ibu kate, "Pun boleh..." hihi

So, inilah dia. Cuci-cuci la mata...hehe
SET 1 : Groovy Orange

SET 2 : Pink Country

SET 3 : Sweet Purple (ada dua helai sepatutnya ni)

So, satu set custom made sarung kusyen ni kami letak...jengjengjeng

RM 25.00 ONLY !

tapi tak termasuk kos penghantaran tau.
lain-lain bayaran boleh runding nanti,
payment pulak? boleh guna akaun Maybank.

we will guide you to the next step :)

Anything to ask? Feel free to text this number : 0175349304

or, you can email us at

laena_kim@yahoo.com
or izzatiefar@yahoo.com

tapi kalau guna number phone tu lagi cepat. hehe

*tempahan untuk sarung kusyen sentiasa on.
untuk keychain, phone strap, or anything craft by felt, tak bukak kot. sebab saya yang buat, and saya ada kat kolej. kat kolej takde perkhidmatan pos :(



2 comments:

  1. nice...very beautiful
    patutlah kau pandai jahit...mak kau sangat pandai n kreatif!!!

    aku sangat bangga tengok..hehehe...

    ReplyDelete
  2. haha,,,thank you pat..
    however saya tak reti jahit2 macam ni,
    tau jahit tangan je !
    btw thank u pat ! hehe

    -miss L-

    ReplyDelete

Daisypath Happy Birthday tickers