Friday, June 17, 2011

apo nak dikato~

Baru petang tadi dapat berita sedih. Berita sedih yang dikongsi melalui FB je. Seorang senior telah menghadap Ilahi hari ini. Allahyarham Ahmad Afiq Aiman, senior A-Level Engineering kat Kolej MARA Seremban ni. Ajal menjemput tak mengira umur.. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh senior saya tu :'[

 

Okay la, ni nak tunjukkan... Ni order daripada junior saya kat SMK St. Bernadette's Convent. Dia request nak huruf S dan M, lepas tu nak satu paper clip bookmark~ ehe~ thank you yaw~ hope you like it~



Ni nametag, semua ni nama collegemates.



Ikan Punk

ha yang ni pulak special request daripada one of my bestfrens dari skola, Nadiah. Dia nak bagi hadiah kat kawan dia, and dia request nak bentuk ikan. Kaler pulak memang dia nak kaler light purple or blue sky, so amik,,, kite letak dua2 kaler terus...hahaha.... ni saya design sendiri, lukis-lukis atas kertas dulu nak cari idea, terus buat! ehehe. Dalam gambar ni, LOVE tu saya edit je tapi ikan ni betul-betul ada love tu. Kaler pun sebijik, hot pink. Saya letak kemudian LOVE tu. Gambar ni ditangkap sebelum saya letak love tu, tu sebab edit nih. haha. Amik kamu ikan punk ni !!

Terima kasih~~


**Yang pergi tetap pergi, yang hidup perlu meneruskan perjalanan yang semakin pendek.


Love,       

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers